ALL NUTRITION QUINOA 500g

10,00KM

Quinoja, koja se uglavnom proizvodi u Južnoj Americi, naglo je rasla u svojoj popularnosti zbog sadržaja proteina. Možete ga pronaći u žitaricama za doručak, prilozima, tjestenini i drugim receptima.

Quinoju definira Vijeće za cjelovite žitarice kao pseudo-žitarice, ali klasificirano je kao integralno žito. Sitne semenke se kuhaju poput riže ili mljevenog u brašno. 

Postoji preko 120 sorti kvinoje u boji i ukusu, ali ona obično ima i pomalo orašast okus.

Je li quinoa dobra za vas?
Quinoa je zrno bogato proteinima, vlaknima, umjerenim masnoćama te vitaminima i mineralima. Uz to, smatra se kompletnim proteinom, što znači da sadrži sve esencijalne aminokiseline u potrebnoj količini. To ga čini odličnim izborom za vegetarijance, vegane i ljude koji pokušavaju jesti manje mesa.

Što mu daje hranjivu udubinu u odnosu na ostala žitarica?
Sadrži više B vitamina u odnosu na druge alternative zrna poput ječma, raži, riže i kukuruza. B-vitamini doprinose metaboličkim reakcijama koje cijelo vrijeme teku u vašem tijelu, pretvarajući hranu koju jedete u gorivo za energiju. Jedenje kvinoje takođe može pomoći u smanjenju LDL ili "lošeg" holesterola, smanjujući rizik od kardiovaskularnih bolesti, prema istraživanju iz 2012. godine.

Je li kvinoja bolja od riže?
Kvinoja, iako manje popularna od riže, može biti alternativa gusta hranjivim tvarima. Za posluživanje od 100 grama, kvinoja ima dvostruku količinu proteina (14 grama prema 7 grama) za otprilike istu količinu kalorija. Sadrži i 2,5 puta veću količinu vlakana od riže: 7 grama, odnosno 3 grama, respektivno.

Da li je bez glutena?
Kvinoja je prirodno bez glutena, pa je siguran izbor za osobe sa celijakijom ili netolerancijom na gluten. Plus, više je folne kiseline od rafiniranih zrna poput riže ili kukuruza. Ovaj ključni vitamin ima ulogu u neurološkoj funkciji i imunitetu.

Trenutno nema recenzija korisnika.

Napišite svoj ​​osvrt

Napišite svoj ​​osvrt

Povezani proizvodi