5 razloga zašto vam treba ZMA
28 Aug

5 razloga zašto vam treba ZMA

Ako stvarno želite da poboljšate svoje rezultate, potrebno je proširiti svoje poglede prema suplementima koji će vas dovesti do toga.
ZMA je jedan od tih suplemenata.


Ako se osjećate dobro trebate krenutu vježbati. Ako ne unostite dovoljno pravih nutrijenata, prepoznat ćete negativne posljedice na svome tijelu i svojim mogućnostima. Testosteron je glavni hormon kada govorimo o izgradnji mišićne mase. Kada većina ljudi govori o suplemetima koji su napravljeni da bi izgradili mišićnu masu , misle na kreatin, proteine, weight gainere, testosteron bustere i sl. Navedeni suplementi su "mainstream" (naširoko poznati) suplementi i o njima se svakako više priča među polaznicima u teretane.


Ali ako želite dovesti povećati svoje rezultate, važno je proširiti svoje poglede i na druge suplemente koji također mogu pomoći ostvarenju vašeg cilja. ZMA je jedan od tih suplemenata. Često je zaboravljen od mnogih, a zapravo je izuzetno obećavajući.


Evo nekoliko glavnih razloga zašto biste ZMA trebali dati ozbiljno u razmatranje.


Pojačanje funkcije imunološkog sistema
Skoro svi su imali to iskustvo - ležiš u krevetu bolestan i razmišljaš da li možeš otići u teretanu odraditi trening. Pravilo broj jedan je da ako se osjećate dobro od vrata nadolje, možete ići na trening, ali ako vas tijelo boli, kretnja su vam troma i ustajanje iz kreveta se čini kao vježba sama po sebi bolje vam je da preskočite trening i odmorite.

Previše ovakvih događanja vam stvarno može staviti puno prepreka pred vaše ciljeve tako da se trebate pobrinuti od održite jakim vaš imuni sistem tako da raznorazne prehlade nisu nešto s čime se morate nositi redovito.

Jedna sudija obavljena u Wayne State University School of Medicine predlaže da suplementacija cinkom ima pozitivan učinak na smanjenje oksidativnog stresa i smanjenje upale u cijelom tijelu.

Pošto je jedan od glavnih sastojaka ZMA cink, dodajući ovaj suplement vašoj prehrani smanjiti ćete mogućnost prehlada kao i drugih bolesti koje mogu narušiti vaš imuni sistem.

Prevencija nutritivnog deficita
Još jedan razlog zašto bi trebali uzimati ZMA je stoga što je cink nutrijent koji mnogi ljudi ne uzimaju prilikom redovne prehrane. Najveći izvor cinka su kamenice, goveđe koljenice, rakovi. Sva nabrojana jela u biti jako rijetko jedemo.



Jedna objavljena studija u Nutrition journal je procijenjivala ukupni unos hrane, sastav tijela i biokemijski profil takmičara koji se bave aerobnim sportovima. Pronašli su da je većina upotrebljavala dovoljno proteina, ali su ima falili neki ključni mikronutrijenti, od kojih je cink bio prvi. Drugi mikronutrijenti koji su falili bili su magnezij, kalij, vitamin E i kalcij. Svi oni igraju važnu ulogu pri mišićnim kontrakcijama. Ako ne unosite dovoljno ovih mikronutrijenata, vidjeti ćete negativne rezultate u svojim sportskim performansama (dostignućima).


Cink se gubi tokom vježbanja
Još jedan važan faktor je da se razine cinka znatno snižavaju za vrijeme intenzivnog vježbanja pošto se cink gubi iz tijela znojenjem. Jedna studija objavljena u International Journal of Sports Nutrition and Exercise Metabolism je istraživala gubitak željeza i cinka putem znoja za vrijeme dvosatnog treninga.

Istraživanje je pokazalo da su gubitci željeza bili kontrolirani (od 1-3%), dok se pokazalo da su gubitci cinka bili znatno veći (8-9% RDA).

Ovo pokazuje da ćete nakon napronog treninga imati puno veći gubitak cinka nego ostalih minerala što će morati dovesti do njegova suplementiranja. Tijelo ima metode očuvanja željeza u tijelu tokom vježbanja što se nikako ne može reći za cink.


Cink i razine testosterona
Dobro je poznato da je testosteron jedan od dominatnijih hormona koji djeluje kada se radi o izgradnji mišića. Općenito govoreći, što više testosterona kola vašim tijelom, veće su šanse da sagradite čistu mišićnu masu.

Cink je mineral koji povezan s testosteronom kod muških osoba, te je na taj način onaj koji će imati utjecaj na vaš sveopći napredak. U jednoj studiji objavljenoj u Journal of Human Reproductive Sciences, istraživači su otkrili da unos je od 5mg dnevno pokazao veće razine testosterona u tijelu ispitanika.

Većina ZMA proizvoda na tržištu sadržavaju makar tu količinu cinka, ako ne i više, tako da će vam biti lahko dostićii tu dozu kroz suplementiranje. Što se kvalitete sastojaka tiče predlažemo UNS ZINMAGB6. Radi se o potpuno ispitanima i certificiranim sastojcima s kojima ne možete pogriješiti.

Ravnoteža hormona štitnjače
Napokon, zadnj razlog da uzmete ZMA je to što studije pokazuju da vam korištenje cink suplementacije može pomoći povećanju koncentracije hormona štitnjače i hormona testosterona pri odmoru i prilikom napornog vježbanja.

Jedna studija je proučavala učinak suplementacije cinka kroz mjesec dana kod muškaraca koji inače ne vježbaju. Kada je prošlo mjesec dana vježbanja nivoi hormona štitnjače i testosterona nisu bili tako niski kao što su bili nakon vježbanja i suplementiranja cinkom.

Šta je štitnjača?
To je jedna od najvećih endokrinih žlijezda u našem tijelu. Nalazi se u vratu. Štitna žlijezda kontroliše koliko brzo tijelo potroši energiju, sintezira proteine i kontoliše koliko bi tijelo trebalo biti osjetljivo na ostale hormone.

Pošto hormoni štitnjače kontrolišu razinu vašeg metabolizma, a brzina vašeg metabolizma igra ključnu ulogu u tome kako brzo se gradi vaša mišićna masa (ova razina metaboilizma u biti kontoliše proteinsku sintezu i ostale reakcije u tijelu). Što je brži metabolizam veća je mogućnost da gradite mišićnu masu ili topite masno tkivo ovisno o vašim ciljevima i prehrani koju unosite tokom tog perioda.

Tako da nemojte previdjeti ovaj suplement. To je vrlo učinkovit i jeftin način da se dovedete do većeg napretka i da učinite da se vaše tijelo osjeća što je bolje moguće.

Leave a Comment

* Type Code